.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد دارای تفکر حوزوی است

یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دکتر احمدی نژاد به رغم دارا بودن تحصیلات دانشگاهی دارای فکری حوزوی است، گفت: این فکر رئیس جمهور سد محکمی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد فقیه استاد حوزه و دانشگاه ظهر جمعه در جمع حامیان احمدی نژاد در مازندران با بیان اینکه خدمات علما در دولت دکتر احمدی نژاد شکوفا شد، تصریح کرد: در دولت اصلاحات توهین های بسیاری را علیه لباس مقدس روحانیت بیان می کردند.

وی ادامه داد: فضائل و تجلیل از لباس روحانیت توسط مردم و مسئولان در دولت نهم قابل تحسین بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه احمدی نژاد علاوه بر دارا بودن تحصیلات دانشگاهی دارای فکری حوزوی است، گفت: این فکر رئیس جمهور سد محکمی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد اندیشه لیبرال دموکراسی را با منطق ولایت به چالش کشاند، خاطرنشان کرد: احمدی نژاد برای اولین بار فرهنگ مهدویت را از سازمان ملل به گوش جهانیان رساند.

فقیه با بیان اینکه صد فضیلت مهم در دولت احمدی نژاد شناسایی شده است، تصریح کرد: اتحاد سیاسی در کشور، برنامه ریزی مناسب در مبحث هسته ای، اعتماد سازی میان مردم و انقلاب، توجه به محرومان، ارتباط عمیق و صمیمی با کشورهای همسایه و ولایی بودن بخشی از خصوصیات بارز دولت دکتر احمدی نژاد است.

وی با اشاره به رضایت مراجع تقلید از عملکرد دولت احمدی نژاد گفت: مراجع تقلید بدون استثناء از این دولت تجلیل می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه احمدی نژاد جامعه جهانی را به چالش کشاند، بیان داشت: دکتر احمدی نژاد جامعه حداکثری جهان را با جمهوری اسلامی ایران همراه کرد.

فقیه با بیان اینکه احمدی نژاد در راه ولایت از هیچ کاری فروگذار نکرده است، گفت: دکتر احمدی نژاد و دولت او همواره تبعیت از ولایت را به عنوان یک اصل می دانند.

وی با اشاره به اینکه دولت احمدی نژاد در اعماق وجود امت اسلامی نفوذ پیدا کرده است، گفت: نفوذ دکتر احمدی نژاد معنوی است.

این استاد حوزه تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت اندیشه های دکتر احمدی نژاد در جنگ روانی فوق العاده دشمن قوی و مستحکم مانده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.